Werkwijze

Elke opdracht is anders. Daarom nemen we voor elke opdracht de tijd om de klant zo goed mogelijk te informeren. En dat begint bij het eerste contact. In het eerste gesprek bepalen we globaal wat de soort opdracht in gaat houden, wat de vraag is achter de vraag en hoe wij zo dicht mogelijk bij de wens van de klant kunnen blijven.

Hierna maken we de offerte. Daar nemen we de tijd voor, omdat we vinden dat de klant een goede keuze moet kunnen maken, op basis van heldere informatie. We geven duidelijke informatie over de materialen, het eindproduct, de mensuren, de overige kosten en het tijdpad.

Na het akkoord van de klant bepalen we samen met de klant wanneer we kunnen starten en bespreken we de praktische zaken die bij elke opdracht of elk project komen kijken.

Omdat we veel van onze werkzaamheden in onze eigen werkplaats uitvoeren, houden we de klant regelmatig op de hoogte van de voortgang. Op deze manier heeft de klant zo min mogelijk overlast van onze werkzaamheden maar ontstaat er toch een goed beeld van alles wat we doen en vooral hoe we dat doen. Ook tijdens ons werk in de werkplaats is de klant welkom om de voortgang met eigen ogen te zien.

We denken ook tijdens ons werk met de klant mee. Want het kan altijd gebeuren dat de klant gaandeweg iets wil veranderen binnen de oorspronkelijke opdracht. Ook dan zijn we open en transparant over de mogelijkheden, de kosten en de aanpassing in de planning.

Na het afronden van het project of de opdracht vragen we de klant ook om ons te beoordelen op de kwaliteit van de opdracht en de manier waarop de samenwerking is verlopen. Zo kunnen we constant onze dienstverlening verbeteren en onze producten nog beter laten aanpassen aan de wensen van de klant.

Pin It on Pinterest